The Data Agency kondigt de overname aan van Whooz, gespecialiseerd in klantinzicht. Whooz wordt daarmee toegevoegd aan The Data Agency groep. Deze strategische overname versterkt de positie van The Data Agency in de markt klantinzicht. De organisatie...
The Data Agency en Edwin Kooge zijn een samenwerking van start gegaan. De gezamenlijke expertise rondom data en advies moet klanten helpen meer rendement uit data te realiseren. Samen is een aanpak ontwikkeld die organisaties in staat stelt om binnen...
The Data Agency kondigt de fusie van platformbedrijf Invenna met software organisatie Human Inference aan. De groep versterkt hiermee haar technologie divisie en biedt als eerste in de Benelux een Customer Data Platform (CDP) met Master Data Manageme...
Datamodelleren in de praktijk vanuit een non-technisch perspectief. Contextuele, conceptuele en gedetailleerde modelleertechnieken waarbij maximale betrokkenheid van de gebruiker centraal staat. Alec Sharp staat garant voor een interactieve cursus datamodelleren op 7 t/m 9 april 2025 in Utrecht.
The Data Agency kondigt de overname aan van Campaigns Unlimited. Campaigns Unlimited is gespecialiseerd in big data en data management. Met deze toevoeging aan de groep versterkt het haar footprint in Nederland.The Data Agency helpt marktleiders in m...
The Data Agency kondigt de overname aan van het business-to-consumer marketingonderdeel van Dun & Bradstreet in Duitsland. Met deze overname herstelt The Data Agency de naam Global Group.De overgenomen organisatie biedt oplossingen voor analyse, ...
The Data Agency is als winnaar uit de bus gekomen in de top vijftig van snelste stijgers binnen de MKB data science industrie. In 2019 stond het bedrijf in de top 50, vorig jaar in de top drie en nu nummer een. The Data Agency heeft 120 medewerkers e...
Frank de Beun is CEO van The Data Agency. In juli 2020 heeft The Data Agency zich als nieuwe groep geformeerd, waarvan EDM, GeoMarktprofiel, Human Inference en LynqID onderdeel uitmaken. Eind 2020 heeft The Data Agency de overname aangekondigd van In...
Per 1 maart 2021 is Peter Berg aangetreden als managing director bij Human Inference. Met haar Customer Due Diligence oplossing helpt Human Inference organisaties (waaronder met name financieĢle dienstverleners) de interactie met hun klanten te verb...
The Data Agency kondigt de integratie aan van de dochtermerken Invicta en LynqID. Zij gaan onder een merknaam verder: Invenna. Het Customer Data Platform van Invenna verbindt klantdata en realiseert een uniek en actueel 360 graden klantbeeld, beschik...
The Data Agency, bestaande uit de merken EDM, GeoMarktprofiel, Human Inference en LynqID, heeft de overname aangekondigd van Invicta, organisatie achter het Customer Data Platform Invenna. De overname ligt in lijn met de strategie van de groep, die v...